לוחמי חיזבאללה / חיזבאללה מפרסם את סרטון חטיפת גולדווסר ורגב מה שפתח את מלחמת לבנון השנייה : תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים.

לוחמי חיזבאללה / ×—×™×–×'אלל×" מפרסם את סרטון חטיפת ×'ול×"ווסר ור×'×' מ×" שפתח את מלחמת ל×'נון ×"שניי×" : תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים.. תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : This is דאעש עיראק hd :

דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים. חיזבאללה אוגר נשק בדרום לבנון, צהל באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתוחכמים עוקב אחר הנעשה. במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה.

ראש ×
ראש ×"מוס×" איראן ×'ונ×" ×—×™×–×'אלל×" 2 כאן from kanstatic.azureedge.net
לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים. This is דאעש עיראק hd : סוריה:חיזבאללה מפרסמים סרטון מתוך כלי טיס שלהם אשר צילם את אזור הקרבות בזבדאני ומצלם מן האוויר לוחמים של ג'בהת אל נוסרה מתבוססים בדמם. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. ע' מעדכן אותנו באוזנייה שהוא מוסיף אזרחים, ופתאום עשרות גברים, נשים וילדים מופיעים ברחוב, וביניהם לוחמי חיזבאללה חמושים. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם.

הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב.

לפחות שני אנשי חיזבאללה לבנוני נהרגו במוצב אל שהאבי השייך למליציה השיעית בעיראק, כך דווח היום (שישי) בערוץ אל ערביה הסעודי. סוריה:חיזבאללה מפרסמים סרטון מתוך כלי טיס שלהם אשר צילם את אזור הקרבות בזבדאני ומצלם מן האוויר לוחמים של ג'בהת אל נוסרה מתבוססים בדמם. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. לוחמי חיזבאללה חדרו לעומק השטח הישראלי בגבול לבנון. חיזבאללה אוגר נשק בדרום לבנון, צהל באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתוחכמים עוקב אחר הנעשה. דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל: פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון.

בשירותם הם אמונים על סיכול פעילות חבלנית עוינת ועל הגנת גבולותיה של מדינת ישראל. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל: כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה.

×—×
×—×"שות ×—×"שות חוץ Nrg ×—×™×–×'אלל×" מלחמ×" עם ישראל ×"יא from www.makorrishon.co.il
חיזבאללה אוגר נשק בדרום לבנון, צהל באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתוחכמים עוקב אחר הנעשה. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. הלווית שישה לוחמי חיזבאללה שנהרגו (כן ירבו ) במתקפה האחרונה סמוך לארסאל, ההלוויה נערכת בביירות בדרום לבנוןpic.twitter.com/vr83kfpq14. במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה. This is דאעש עיראק hd : כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון. כזכור, שני המטענים התפוצצו בקרבת הגדר, שבו נסע ג'יפ צהלי בו שהה סגן מפקד פלוגה ושני. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב.

כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון.

הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. 1 חיזבאללה קובר את מתיו, שחוזרים בארונות קבורה מסוריה, רובם במהירות ובחשאי, חוץ מן הבכירים, שאותם אי אפשר להסתיר. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: הלווית שישה לוחמי חיזבאללה שנהרגו (כן ירבו ) במתקפה האחרונה סמוך לארסאל, ההלוויה נערכת בביירות בדרום לבנוןpic.twitter.com/vr83kfpq14. כזכור, שני המטענים התפוצצו בקרבת הגדר, שבו נסע ג'יפ צהלי בו שהה סגן מפקד פלוגה ושני. עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. השיירה נכנסה לשטח סוריה דרך. This is דאעש עיראק hd : לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק.

אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: לוחמי חיזבאללה מצטיידים בראשי נפץ חדישים, החמאס מכריז כי שיקם את התשתיות, ומערך המנהרות המובילות מרצועת עזה לחצר ביתנו בשלבי חפירה מתקדמים. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית.

לקומנ×
לקומנ×"ו של ×—×™×–×'אלל×" יש יכולות לכ×'וש ישו×'ים ישראלים ×'×'ליל ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. המודיעין שלנו על חיזבאללה התחזק משמעותית, מה שאני יודע על חיזבאללה לעומת כמה שנים השתפר באופן גדול טען. לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק. אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים. לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל:

פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה.

חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו לפנות בוקר (שני) במזרח סוריה. ע' מעדכן אותנו באוזנייה שהוא מוסיף אזרחים, ופתאום עשרות גברים, נשים וילדים מופיעים ברחוב, וביניהם לוחמי חיזבאללה חמושים. השיירה נכנסה לשטח סוריה דרך. ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע. הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל: תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים. כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים.

ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: חיזבאללה. כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama